Koop voordelige Koppelingsdruklager / Ontkoppelvork voor truck
Koppelingsdruklager / Ontkoppelvork voor topmerken van vrachtwagens
Koppelingsdruklager / Ontkoppelvork voor beste modellen
Hoogwaardige Koppelingsdruklager / Ontkoppelvork voor vrachtwagens: enkel de beste merken
Koppelingsdruklager / Ontkoppelvork voor commerciële voertuigen: Bestverkochte producten uit ons aanbod
Dit zijn de meest gekochte Koppelingsdruklager / Ontkoppelvork in onze selectie. Het enorme aanbod van topmerken biedt u betaalbare Koppelingsdruklager / Ontkoppelvork, zodat u de meest geschikte onderdelen voor uw vrachtwagen kiest aan voordelige voorwaarden.
Het scheiden van de platen van de transmissie bij vrachtwagens is de taak van de druklager. Deze is actief bij het schakelen of wanneer de motor in stationaire stand draait.
Types druklagers voor vrachtvoertuigen- Mechanische druklagers. Met kabelaandrijving. Dit type druklager heeft een simpel design en een redelijk laag niveau van efficiëntie. Over het algemeen kost dit type niet veel.
- Hydraulische druklagers. De aandrijving van dit type vindt plaats als gevolg van verhoogde druk van de vloeistof in de hoofdcilinder, welke wordt getransporteerd naar de hulpcilinder op het moment dat het pedaal ingedrukt wordt. Dit doet de druklager bewegen richting het diafragma. Het moet de bestuurder nauwelijks kracht hoeven kosten om het pedaal in te drukken.
Reparatie is geen optie voor dit onderdeel, dus na slijtage zal het altijd vervangen moeten worden. Een veelvoorkomende reden is dat de olie in het onderdeel lijdt aan een verlies van werkende eigenschappen, vaak als gevolg van constant contact met modder en water.
Het onderdeel kan ook beginnen slippen als gevolg van een incorrecte montage, wat, bijvoorbeeld, ook kan gebeuren met druklagers van personenwagens. Dit kan ook leiden tot beschadigde omliggende onderdelen.
Fouten herkennenWanneer de loopring van de druklager versleten is, kan er een kloppend geluid worden gehoord bij het indrukken van het pedaal voor langere tijd. Het is moeilijk om dit visueel vast te stellen, want hiervoor moet het onderdeel uit elkaar gehaald worden. Het wordt afgeraden om deze taak zelf uit te voeren en u kan dus beter hiervoor een specialist inschakelen. De lager moet iedere 100 á 150 duizend kilometer worden vervangen, ook als er niet direct slijtage wordt waargenomen op dat moment.
AUTODOC: handig online winkelenShopt u liever online met behulp van uw smartphone? Download dan onze mobiele applicatie en schaf gelijk differentiëlen, vliegwielen, druklagers, en andere producten voor uw vrachtvoertuig aan, waar u ook bent. Wij bieden u de kans om alles te kopen wat u nodig heeft, tegen aantrekkelijke prijzen en met fantastische kortingen. Begin gelijk met het verkennen van onze catalogus, en ontdek hoe makkelijk en voordelig online shoppen bij AUTODOC is.